1 czerwca 2014

Ted Vasin - Płynny Obraz (w każdym znaczeniu tego słowa)

TH&Stary Van Dam Starry



- kim byłbyś, gdybyś nie zajmował się malarstwem?
- zombie.

Zapraszamy na nasz krótki wywiad z pochodzącym z Moskwy a obecnie mieszkającym i tworzącym w San Francisco nieszablonowym artystą (w każdym znaczeniu tego słowa).








th: Ted, co ciekawego dzisiaj porabiałeś?

Ted: Chodziłem po księżycu.

th: No, to całkiem jak ja.
Odwiedzasz czasem swój rodzinny kraj? Byłeś tam ostatnio?

Ted: Kilka lat temu

th: Jakie główne różnice dostrzegasz pomiędzy Moskwą a San Francisco?

Ted: Wolność i trawa. Tutaj na przykład kiedy twoje zapasy się kończą możesz iść sobie do przychodni i dostać najlepszy towar na świecie. W Moskwie musisz spotkać się z kimś na stacji metra i przehandlować ramię albo nogę za całkowity syf.





th: Szlifowałeś swój warsztat w "Moscow Art College". Uważasz, że ta nauka ukierunkowała sposób w jaki postrzegasz sztukę?

Ted: Właściwie był to Moskiewski Regionalny szpital psychiatryczny. Tam właśnie zaczął ukierunkowywać się mój artystyczny gust i sposób postrzegania sztuki.

th: Byli artyści, o których mógłbyś powiedzieć, że również wpłynęli na ten proces?

Ted: Był to z pewnością mój przyjaciel Serge Tretiakov.




th: Inni artyści, których mógłbyś nam polecić?

Ted:  Ricster Ironhouse, Ohto Manner, Zanlamin Catacomb and Petkas Blackwood

///wymienieni przez Teda artyści prawdopodobnie nie istnieją///

th: Zapewne poznałeś ich podczas jednego ze swoich "Moonwalkings" :) Posiadasz może jakieś prace innych artystów?

Ted: Mam kilka sztuk Serge Tretiakova i mały rysunek Aarona Johnsona, który przehandlowałem za swoje znoszone skarpety adidasa.

th: mam nadzieję, że było warto :D






th: Potrzebujesz jakichś konkretnych warunków dookoła siebie aby osiągnąć najwyższy poziom kreatywności?

Ted: Potrzebuję jedynie elektryczności, żeby podłączyć swój sprzęt muzyczny i dostępu do internetu abym mógł słuchać Last.fm

th: Skąd twoim zdaniem bierze się kreatywność?

Ted: Z centrali.

th: Pozostańmy na chwilę przy muzyce. Istnieje jakiś jej konkrety rodzaj, gatunek, który lubisz najbardziej?

Ted: Schangteizegag , Voices And Bugs , Get Hammered, UX.


///wszystkie wymienione nazwy, są utworami autorstwa Teda, przyjrzyjmy im się zatem. zapnijcie pasy:D ///






                                           ///ciekaw jestem czy ktoś wytrwał do końca... ///



th: swoją muzykę sam określasz po prostu jako "dźwięk". Czy zatem twoje dźwięki są przypadkową zabawą czy może kryje się za nimi jakiś konkretny przekaz?

Ted: raczej niewiele osób słucha mojej muzyki a jeśli ktoś dostrzeże w niej przekaz, to dobrze.

th: Może dlatego, że niewiele osób jest w stanie znieść taką erupcję dźwięków i hałasu. Jakiego sprzętu używasz do jej tworzenia?

Ted: Mam kilka syntezatorów ale ostatnio używam głównie małych Korgów - kaossilator2 i mini kaoss pad 2. Zabieram je ze sobą dosłownie wszędzie.






 
th: A sprzęt do malowania?

Ted: Mój komputer i zestaw do malowania: sztaluga, pędzle, wiesz... standardowo.

th: Jakie 3 porady dałbyś początkującym artystom?

Ted: Rysowanie - Malowanie - Kompozycja





th: kim prawdopodobnie byłbyś, gdybyś nie zajmował się malarstwem?

Ted: zombie

th: Miejsce którego nigdy nie zapomnisz

Ted: Więzienie imigracyjne w San Pedro California


th: Rzecz, która najbardziej cię wkurza?


Ted: Robaki


th: Czym jest dla Ciebie wszechświat?


Ted: Płynnym obrazem.



Więcej pokręconej twórczości Teda, znajdziecie na jego stronie internetowej:

Zapraszamy również na nasze pozostałe profile: